Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

semeldagen

Av Jessica - 16 februari 2010 09:02

Igår när Fredrik hade slutat åkte vi upp till mamma, lämnade Linus där en liten sväng så vi fick åka och  storhandla helt själva. Vilket var guld värt!! Var helt fantastiskt skönt att det gick bra, även att Linus sa hejdå till mig nästan på engång vi kom in till mamma. Jaha, här är man bortbytt för mormor och Sofia liksom. (;

Riktigt skönt är det att veta att det finns ett ställe man kan lämna honom utan att han blir ledsen och inte ens bryr sig att vi går. :P


Igår var nog den största veckohandlingen på länge, var tvungen att köpa alla basvaror den här gången också. Förstår inte att allt tar slut precis samtidigt här hemma. Allt från pasta till toapapper och tvättmedel tar slut exakt samtidigt mer eller mindre. Höll även på att glömma tandkrämen men kom ihåg den i sista sekund! Det var lite skönt för tandkrämen hade inte räckt åt mig och Fredrik idag. (=


Sen åkte vi hem med alla varor, Fredrik fick bära hur mycket som helst för jag hade ont så jag ville inte bära alla tunga saker. Plockade in allt i skåp och kyl/frys, sen  hem till mamma. Väntade där en stund tills Per kom till Sundsvall igen. Då åkte vi och plockade upp honom på tågstationen och sedan hem till oss och så spelade vi lite wii och umgicks litegranna.

Fredrik körde hem Per och Linus och jag myste för kvällen.

Linus somnade snällt igår, behövde inte gå in till honom hur många gånger som helst. Däremot så vaknade han 05:40 och skulle promt ha välling!


Han somnade om och sov till 7:50!!! Lyx! Fredrik tyckte nog det var skönt eftersom han inte har börjat jobbet ännu. (;


Nu ska jag och Linus kliva upp, vi har inte gjort det ännu! Här har vi legat i sängen och tittat på barnkanalen och myst massa tillsammans under ett täcke. Vill lillekorven gonas så är det bäst man passar på eftersom det inte är alldeles för ofta det händer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards