Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Det skär i hjärtat, bjuder på en bild.

Av Jessica - 22 juni 2009 14:38

Mamma och Nillan (min kusin och Linus gudmor) var nyss här, de åkte till birsta. Linus och jag kunde inte följa med för jag ska ha gjort ordning maten tills Fredrik kommer hem. Klockan 17 ska vi lämna Linus en liten sväng hos Maria och Johan så jag kan få köra lite.


Linus låg och sov när de kom så vi kunde få fika lite i fred och bara ta det lugnt och surra lite.

När lilleman vaknade så var det full rulle på att visa Nillan alla sina saker  och då menar jag precis alla leksaker också! Sen visade han hur man gjorde på balkongen när man ska klättra och ha sig. (;


När de skulle åka blev lillkorven helt hysteriskt ledsen och det tog lång tid innan han slutade gråta. Det verkligen skär i mammahjärtat när han blir så ledsen. Vet inte vad man ska göra och man kan inte direkt bara låt det vara heller. Eller kan och kan, jag vill inte låta han bara gråta så hysteriskt och vara så ledsen. Han ropade efter Nillan och något som liknade mormor. Han kan nämligen säga Nillan men inte mormor. Var rätt längesedan han var så ledsen när någon gick, ja om man inte räknar med när Fredrik försvinner ur siktet i 2 sekunder. (;


Vilket tråkigt väder det blev, alldeles grått och molnigt. Uffa och fy för det här vädret, visserligen är det lite varmt ute men ändå. Varmt och sol ska det vara och inte så här.


Bjuder på en bild sen vi var på norra berget med Per och Theres. (= 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards