Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Men de ploppar ut bara

Av Jessica - 24 juni 2009 21:22

Hmm, lillproppen har fått ännu en tand. Fast nere på högra sidan, trodde att den andra tanden på andra sidan skulle komma före. Man har inte sett något av den här som har dykt upp utan den bara fanns där idag. Så nu måste det verkligen  vara tänderna som har gjort honom gnällig! 


Idag har vi bara varit hemma, varit så varmt så man nästan har flytit bort här. Var ute på balkongen och lekte tills det blev alldeles för varmt för att vara där. Så tråkigt att det är total vindstilla där jämt. Visst kan det vara skönt men sånna här dagar gör att man inte kan vara där och det resulterar även i att det är alldeles för varmt i sovrummet för att man ska kunna få någorlunda sömn inatt. Sinnesjukt jobbigt.


Nu på kvällskvisten var vi hem till mormor, hämtade upp Fatima och Bodil för Fatimas hamster hade dött. Så den fick begravs ute hos morrmor, så Fredrik och Fatima ordnade med graven till hamstern. Och Fatima berättade för mig att hon ska åka till Libanon med sin pappa så fort hennes pass har kommit. Skitskoj för henne!! Verkligen jätte skoj!

Sedan när vi skulle hem så körde jag, tog gamla vägen från töva till bergsåker. Det gick rätt bra ändå, sen att det var jätte svårt att se om det var rött eller grönt vid ett trafikljus är inte mitt fel! Vi var 3 st som hade egna åsikter om det var rött eller grönt. ;P


Nu ska jag väl ta och lägga Linus alldeles straxt och så blir det väl sängen snart. Imorgon eftermiddag/kvällen någongång ska vi träffa Per, Theres och Wilgot!! Var längesen nu! Vad skoj!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards