Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Flyter bort

Av Jessica - 29 juni 2009 13:03

Skrev inget igår för jag orkade seriöst inte.  Fredrik kom hem i relativt bra tid i lördagsnatt. Dock så kunde han inte smyga in utan att han förde ett jävla liv och sedan skulle han berätta om allt! Förstår inte varför, han hade väl kunnat vänta tills igår? :P

Sen tvärsomnade han runt halv 3, men då var jag klarvaken och hade svårt att somna om. Efter ett par minuter hör jag Fredrik snarka som bara den och så höll det på. Tittade på klockan sista gången och då var den straxt innan 4. Somnade då och vaknade runt tio i 8 när Linus tyckte det var morgon. Var så seg och hade ont i huvudet när jag vaknade så jga tvingade upp Fredrik så jag fick lägga mig i en  timme till. Trodde jag, men så fel jag hade, efter en halvtimme börjar Fredriks mobil ringa och det var Pekka som ringde. Hade lätt kundat slå honom som bara den om han hade varit i närheten. Iaf så var det bara att ge upp och försöka ta dagen som en bra dag!

Bestämde att vi skulle åka ut till Myrströms stuga och bada där ute, han ville nämligen det. Efter att Linus hade sovit på dagen så packade vi bilen och plockade upp Pekka. Svängade in på macken i Bredsand och då mådde jag så dåligt och hade så ont i huvudet så det bestämdes att jag skulle få åka hem och lägga mig. La mig och tvärslocknade. Vaknade sedan och väntade på att Fredrik skulle komma hem. När han kom kom hem så ville jag också bada, ringde mamma och bad henne ta Linus en liten sväng.


Ut till Fläsian och dumpa Linus och sedan åkte vi till Böle och badade en liten sväng. Riktigt skönt var det! Sen hem och åt med Jonas. Danne tittade på! :P


Sen blev det tidig morgon idag! Linus vägrade somna om!!! Så nu sitter man här och flyter bort. Väntar visserligen på mamma nu, vi ska åka till Fläsian och bada. Ska väl möta upp en eller två systrar där också, barnen ska med. Ja inte Fatima för hon har åkt med sin pappa till Stockholm och de åker till Libanon på onsdag!

Nu ska jag packa ner de sista och vänta tills mamma är här. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards