Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg under september 2009

Av Jessica - 3 september 2009 14:47

Tack så mycket för kommentarerna!


Imorse/natt, så där runt 5  vaknade jag av att jag har världens huvudvärk. Lyckades komma upp ur sängen och ta två alvedon och lägga mig igen. När Fredrik vaknade för att kliva upp till jobbet hade jag inte kunnat somna om av huvudvärken och inte hade den försvunnit heller så han fick ringa mamma och kolla om hon kunde ta Linus. Klart hon gjorde det så Fredrik drog på sig kläder, packade skötväskan, tog med kläder åt Linus och åkte till mamma.

Runt 9 lyckades jag somna om igen och sov en stund, när jag vaknade tog jag 2 st till och sen har jag bara legat i sängen utan tv, dator eller nåt fram till 13. Då klev jag upp, har lite huvudvärk kvar men inte så farligt så det känns bra!


Hade tänkt dra till mamma när Sofia slutade men hon slutar 17 idag så det får vara, de skulle nämligen ner på stan då och shoppa lite tror jag. Fredrik får hämta upp Linus när han slutar. (=

Trodde Linus skulle sova hela natten inatt, men nej det gick ju inte. Förstår inte att han inte är tröttare än vad han är.

jaja, nu ska jag inte grubbla över det.


Tror jag tänker sova en liten stund till. Känner att jag skulle behöva det. Kan vara någon form av sömnbrist som gör att jag har huvudvärken. :P

Händer så sällan att jag har huvudvärk nämligen! Och det är jag glad över! :D

  

Av Jessica - 2 september 2009 08:54

Skrev ett jätte långt inlägg igår men det verkar inte vilja ha kommit med!

Blev  lite ledsen nu faktiskt, men iaf...


 Igår var det 3 år sedan vi förlovade oss, vart har tiden tagit vägen någonstans? Förstår inte att det redan har gått 3 år. Fredrik kom inte ens ihåg det utan när jag tog upp det så säger han att han trodde att det var den 9e. Sen fick han för sig att det kanske var då Linus har sin dopdag men det är faktiskt den 21a så jag vet inte alls vad han har fått för sig. Lite rolig är Fredrik ändå. :P

Var inte oväntat att han inte skulle komma ihåg det heller!


I slutet på mars blir Linus storebror! Tänkte jag kunde skriva det här nu när mina närmaste vänner har fått reda på det. (=

Beslöt mig för att skicka iväg några sms igår efter som  endel jobbar, går i skola, har små barn osv. Så då skickade jag sms på morgonen och berättade. (=

Har gått så pass långt nu så jag kan berätta så nu vet ni också det!

Har inte mått så dåligt som jag gjorde när jag väntade Linus! Så nu håller vi alla tummar och tår att jag ska slippa må så dåligt för då vet jag inte hur jag ska kunna ta hand om lillknoppen  våran!


Nu måste jag sluta skriva, det är några små fingrar som ska hänta på datorn. (;


Linus är så söt när han ser Noel eller Wilgot på bild.  Han ska pussa dem och så börjar han skratta! Sötaste Linus någonsin!! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards