Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Vilken överraskning!

Av Jessica - 10 mars 2009 08:32

När vi vaknade för dagen fick jag äran att bädda ur Linus säng. Han hade på någotvis lyckats bajsa igenom allt!

Jobbigt värre, men tur att jag kom in i tid så han inte hade hållt på att kleta ut det.

Men det är så typiskt eftersom jag bäddade rent igår kväll åt honom!


Var bök att lägga honom igår, tog lång tid och mycket gnäll och lite gråt.

Var nämligen så att han höll på att somna och precis då kommer Fredrik hem från jobbet och sliter upp dörren. Då flög Linus upp för hans pappa kom ju hem. Och att han hörde Fredrik gjorde ju inte saken bättre!

Men efter mycket om och men så lyckades jag iaf.


 Han vaknade bara 2 gånger inatt, den första gången gick det att få honom att somna om rätt fort utan att ge välling. Men sen när han vaknade runt 3 då gick det verklgien inte. Då var han tokig och skrek som en dåre, så då fick han flaskan och åt halva den och sedan nappen och så somnade han om. Han sov sedan till 7:45!!!! Whiee sov morgon!!!


Nu har jag tvättat två maskiner och hängt dem och så har jag diskat också. Frukosten är intagen sedan ett tag tlilbaka och jag vet inte vad vi ska hitta på idag.

Vet att vi ska till Per, Theres och Wilgot på middag idag iaf!! Blri så skoj!! Var så längesen vi umgicks nu faktiskt!!


Är jätte mysigt väder ute nu! Snö, snö, snö och åter snö!! Så mysigt väder ute nu, efter att lillen har sovit förmiddag så ska vi gå ut och så ska vi handla lite. Har inte mackor hemma och så måste jag handla lite små saker som jag hade glömt att skriva upp på listan. Så vi ska gå till ica då, tänkte jag.


Nu blir det soffläget ett tag tills lilleman säger stopp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards