Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Hur svårt kan det vara?

Av Jessica - 18 februari 2010 09:20

Linus tyckte det  var morgon straxt efter kl 7 imorse. Var rätt okej eftersom jag har sovit rätt okej inatt.  Linus hade svårt att somna igår igen som vanligt men han sov ändå hela natten.

Han är jätte trött just nu men han ska få hålla ut till efter lunch ändå, han vaknade på helt fel sida också så allt jag gör fel ändå. Ska han ha något och jag ger honom det så är det fel, skriker och kastar iväg allt. Låter jag det vara så slänger han sig på govlet och bankar huvudet i golvet och ligger och sparkar och skriker som en gris där.


Blir en mycket intressant dag det här!


Det snöar idag igen, inte lika mycket som igår men ändå! Är så less på allt skit här hemma också, man plockar och städar hela dagarna men det märks knappt efter Fredrik har kommit hem. Förstår inte hur det kan bli så, men han och Linus är precis likadana, de håller i en sak, lägger den saken på ett ställe, hämtar en ny och man ber dem ta undan så lägger de saken bara på nästa ställe så jag får gå efter och plocka och lägga tillbaka på den på rätt ställe.


Ett bra exempel på vad Fredrik gör när han har packat upp en påse eller något sådant är att slänga påsen på diskbänken och låta den ligga där tills jag tar bort den. Sakerna han plockar ur lägger han ofta där också, om det inte är en kylvara för det kommer han då ihåg att lägga in som tur är! Men är det något som ska in i skafferiet eller någonannanstans då ställer han det bara på diskbänken. Så man blir så less när man kommer in i kökte och hittar det så jätte ofta.


Små saker som man blir tokig på, men vissa dagar känns de mycket större än vad de är. Känns så meningslöst att försöka hålla ordning här när det är så här jämt.


Känner mig också extremt stor, vill bara föda ut ungen nu så det är klart! Kanske lite väl tidigt men ändå, nu räcker det med att vara stor och inte kunna röra på sig hur som helst för magen är bara iväg hela tiden!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards