Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Vilken givande helg?

Av Jessica - 21 februari 2010 15:09

Så nu är helgen snart över för den här gången också. Går så fort dessa helger så det är inte skoj alls.

Vad gjorde vi igår?

Var till morsan och fikade, åkte ut sedan till birsta för att köpa motorolja till bilen. Så nu var det gjort också. Sedan åkte vi hem och inte gjorde något alls, slappade väl mest bara och plockade lite. Sedan kom Danne förbi, jag spelade lite wii och så där. 

Sen helt plötsligt var det kvällen och det var bara till att gå och lägga sig.


Imorse fick vi lite halv sovmorgon, Linus vaknade rätt tidigt men sedan somnade han om och sov till halv 9! :D

Blev frukost och Linus var duktig och åt upp all yoghurt och sitt ägg. Det var längesedan han åt så bra med frukost. Det visade sig sedan under dagen idag också innan lunchen för det var inge bråk eller grin heller! Riktigt skönt!

Jag fick sudda bort lite hjulspår på väggen idag också eftersom Linus känner att bilar ska åka på väggen och inte på golvet! Vi försöker säga till honom så fort vi ser att han kör på väggen men ibland är man inte i samma rum eller inte tillräckligt snabb.


Sen idag har vi inte gjort så mycket mera, kände inte direkt för att gå ut förut när det var typ snöstorm och det har väl ändå lugnat ner sig relativt mycket nu men det är fortfarande runt -20 ute så jag är inte så pigg på att gå ut och leka med Linus.


Justja, efter frukosten trodde jag att jag skulle dö, fick så hemska värkar så jag visste inte vad eller vart jag skulle ta vägen. Tårarna kom och så skulle jag försöka andas och Linus blev lite rädd och ledsen eftersom jag vart ledsen. Som tur är gick det över efter att jag hade lagt mig och andats och slappnat av lite. Har haft ont till och från hela dagen så nu hoppas jag att det inte blir så där jobbigt något mera.


Gäsp och suck, är så trött och har tråkigt idag! Det värsta av allt är att jag inte ens orkar hitta på något! Vet inte ens vad jag vill göra. (=

Det är lite tungt med såna här dagar!!


Nu ska jag väl se om Linus låter mig vara med att bygga lite duplolego med honom! Ibland vill han att man ska vara med men endel gånger ska han göra allt själv!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards