Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

svisch så var helgen borta

Av Jessica - 28 februari 2010 22:05

Helgen bara rasar förbi i tiden. Förstår inte varför det går så fort! Känns som vi inte har hunnit med oss alls fast vi har gjort en massa.

Igår var vi iväg och badade på Alnöbadet, trodde inte att det skulle gå eftersom Linus har varit så rädd för att bada överallt förutom i vårat badkar!

Men han var den som inte ville gå upp ur bassängen, varken från barndelen eller den stora! I den stora plaskade han på med Sofia och Fredrik. Linus lärde sig att hoppa från kanten också, vilket han tyckte var jätte roligt. En, två och tre och så hopp i! :D

Han blev alldeles blå om läpparna och stod och skakade men han skulle ändå bada mera.

Tror ändå han blev rätt nöjd när han satte sig i bilen för han somnade så fort vi var på bron.


Sen åkte vi och  köpte fika, upp till mamma och fikade och såg på film. Det var mysigt, Linus fick sova vidare i Sofias säng och det är klart att han skulle krypa under duntäcket och sånt där. :P

Kollade på filmen och sedan var det dags att åka hem och äta. Plockade upp Per på vägen hem, käkade middag. Så kom Danne,vi spelade lite wii och sen så fick Danne köra hem Per eftersom Danne ändå skulle åka hem. (=


Natten som var, det var en tung natt. Kunde knappt sova, allt var fel. Hittade ingen ställning alls, hittade jag en så gjorde det så ont i kroppen på alla möjliga ställen som typ höften, ryggen, magen eller bara något annat fel. Och den där halsbrännan var inte att leka med, började nästan må lite illa för den var så hemsk. Somnade som tur var och sov några timmar utan att jag behövde gå upp och kissa också. Så det var relativt skönt ändå.

Vaknade imorse av Linus som kom med Pelle och frågade: Gör? Han fick en flaska välling och somnade om och sov till 8:30 som tur var! Själv så låg jag och tittade på tvn medans han sov ett tag till.


Efter frukosten så städade vi lite, Fredrik fick åka och handla medans Linus tog sin lunchvila. När vilan var över så kom Örjan, Maggi och Louise på fika. Vi åt glass och Fredrik öppnade paket.

När de hade gått så gjorde Fredrik tårta helt själv.


Linus fick middag och när han hade ätit upp så kom Maria, Johan och Ebba och firade Fredrik. Han fick present och så fikade vi tårta. Sen så skulle Linus bygga en hel drös med klossar med Ebba och Maria. (=


När de hade gått drog vi och skulle handla, kände att jag inte orkade så vi ringde Per när vi hade vänt bilen, bestämde att vi skulle plocka upp honom och äta lite. Så vi käkade middag tillsammans och har spelat lite wii efter det. Spelade upp!! Det är ett mycket roligt spel!!

Tycker jag iaf, sen om Fredrik och Per tycker det är en annan sak, tror ändå att Per tycker bättre om det än vad Fredrik gör.


Linus sover inte ännu och klockan är 22:18. Det har varit upp och ner ur sängen, bus genom att smyga och öppna dörren lite och stänga den igen innan mamma eller pappa hinner fram. Han kröp nyss fram och öppnade dörren lite lite lite på alla fyra. Busungen. (;


Nu ska jag göra mig i ordning för natten, börjar bli dö trött och dessutom gör min mage ont! Det känns konstigt ont idag faktiskt, hade jätte ont förut idag så jag knappt kunde gå. Vet inte om mitt bälte hjälper så där mycket längre heller....

Tur jag har Barnmorskan igen på onsdag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards