Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Hemskt trött idag... huvudvärk och illamående

Av Jessica - 6 mars 2009 10:51

Igår när Fredrik hade kommit hem så klädde vi på Linus och åkte upp till Noras grav och tände ljusen åt henne.

När vi kom upp så trodde jag aldrig att jag skulle kunna ta mig fram till hennes grav, det var ju för det första världens största plogkant och den gick upp ovanför min midja. Så jag fick äran och klättra upp där och då för det andra så var det snö upp till straxt ovanför mina knäskålar hela vägen till gravstenen.

Sjukt jobbigt och pulsa där i kramsnön och dessutom så lyckades jag få snö överallt.

Sen på med vantarna och gräva fram allt. Det var nog det jobbigste. Vantarna blev blöt nästan påengång och jag lyckades få snö innan för vantarna, hur vet jag inte. 

Men stenen kom fram och lycktan också, så jag tände ljusen och sånt sedan åkte vi hem och  så blev det middag framför Unga mödrar. Linus somnade rätt snällt igår ändå, han fick ligga i sin säng och hålla min hand så gick det bra.Han vaknade flera gånger men inte lika mycket som igår och man behövde inte gå och bära honom. Gick rätt bra att lugna ner honom men det tog tid.Tror jag somnade runt halv 4 och kl 4 var det välling dags. Så då fick han flaskan och sen nappen sen så sov vi fram till 6:30.. Fredrik var snäll och tog lilleman då och jag gick och la mig på soffan så fick de se på tvn i sovrummet ett tag.Jag fick sova fram till 8 då det var tid för frukost. *suck* Har huvudvärk och mår halv illa pga tröttheten. Om det fortsätter så här så några nätter till så måste vi tyvärr åka upp och få avlastning.Lite jobbigt att ingen av våra nära kan ta honom en natt. Vill inte lämna honom på barnkliniken heller, det går är mitt sista alternativ men får se hur det blir.Ska försöka sova så nu straxt när lillleman har somnat ute.Även att våran babyvakt har gått sönder så jag vettefan hru vi ska göra. Måste kolla vad en ny kostar.   Gissa hur Fredrik jobbar idag? 12:15-21:15.Sen jobbar han ända tills onsdag, ledig torsdag. Jobbar fredag och sedan ledig nästa helg.Jobbigt värre. Men han har lyckats byta bort några sena kvällspass nu iaf.   
 
Theres

Theres

6 mars 2009 18:39

Att du orkar när du sover så lite, vännen du MÅSTE SOVA! Får du inte sova mer kommer du bli galen...Kom hit med Linus om du inte får någon barnvakt. Kram

http://tessisheaven.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards