Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

hittade snowboardskorna och så staden

Av Jessica - 26 mars 2009 09:26

Igår så gick jag och Linus hem till mamma. Sedan så gick mamma, jag och Linus ner på stan för jag var tuvngen att kolla efter ett par billiga snowboardskor eftersom mina fötter har växt lite så kunde jag nämligen inte ha mina vanliga!

Hittade ett par som jag köpte och sedan gick morsan och jag och handlade lite. Mötte upp stora syster och den minsta syster. Bodil hade Fridas barn med sig och när stod där så bestämdes det att jag, Sofia skulle åka hem med Linus och mamma och Bodil med barn skulle gå på stan en stund.


Hem till mamma och softa lite, sedan så ringde mamma och satt vi skulle börja med maten, det blev fiskpinnar, potatis, morötter och brocolli. Sen fikade vi och jag fick se en sida från Linus som inte var världsbäst. Han  kan vara lite småelak fast jag tycker ändå på någotvis att det var rätt gjort av honom.. Han knuffade tillbaka på Samira när Samira knuffade honom. Men barnen var söta och lekte mest snällt tillsammans!


Sen när jag skulle gå hem så var mamma snälla och gick hela vägen hem med mig så jag slapp gå ensammen i mörkret. (;

Linus var supergo igår kväll. Han skulle sitta i mitt knä och gosa, pussa och kramas. Sen somnade han supersnällt i sin säng och vet ni vad? Han vaknade inte förrens halv 5 och ville ha välling!!

Sedan somnade han om och sov till kl 7 när han blev väckt av Fredriks alarm på mobilen. Mobilen låg i hallen och tjöt jätte högt!


Vet inte vad som händer idag, blir nog bara att vara hemma. Måste packa egentligen, både mina saker och Linus saker. Ska komma ihåg att lämna mina nycklar till mamma också imorgon innan vi åker!

Shit, en natt kvar bara sedan ska jag sova utan Linus. uffa, va jobbigt.

Men det blir nog skoj ändå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards