Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

En sväng till Barnkliniken igen

Av Jessica - 26 mars 2009 10:46

Jaha, jag vet vad jag ska göra idag!

Jag ska upp till barnkliniken med Linus igen. Blodet räckte inte alls på långa vägar. Men den här gången kommer det bli jobbigare, för nu måste jag vara total beredd på att han kommer gråta och skrika Och den här gången för det gör ont. De ska nämligen ta 7 rör ur fingret på honom, utan bedövning!!

Fyfasiken, det kommer göra ont! Man kan bara tänka sig själv hur ont det skulle göra.


kl 13:15 ska vi vara där, mamma ska få äran att få följa med för Fredrik jobbar och han kan inte ta ledigt bara så där.

Jag hoppas att inte hela dagen kommer bli upp och ner vänd idag, för jag kommer måste väcka honom nu när han sover för att klä på honom och så. Och sånt kan göra han helt galet ledsen och då kommer han vara ledsen hela dagen. Men jag ska tvinga mamma att vara med mig hela dagen bara därför. (;


Sen runt halv 5 idag så ska jag och Sofia ta trappstädningen i 3 hus. Men det tar max 30 min. Kommer inte ens ta så lång tid, men iaf! Sen ska vi hit och packa och greja. Sen kommer Maria med en väska och liftkorten. Dem måste vi ladda på idag också!

Runt kl 19 ska vi dra och handla har jag för mig att vi bestämde. Så efter det kan man nog slappna av och bara mysa. Linus och jag ska bada tillsammans ikväll!!


Nu måste jag duscha så att jag hinner med allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards