Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Stoltaste mamman i världen!!

Av Jessica - 26 mars 2009 22:09

Stoltaste mamman i hela världen är jag!!


När vi var upp till barnkliniken och skulle ta proverna så sa de att de skulle göra mycket ondare att ta sticket i fingret och ta alla rör. Men vad händer? Linus säger ingenting, inte det minsta pip. Skrattade lite när han pillade på clownnallen som var där. Och så pratade han med sköterskorna, men inge gnäll, inge gråt och inge skrik alls!

Sköterskorna var lite chockade, det kom även in två sköterskor för att kolla hur det gick efter som det var sådan "cirukus" igår. En av tanterna sa faktiskt så! Så de blev paff över att han var tyst när de öppnade dörren.

Och en av tanter, Monica heter hon,  hon som har gjort pricktesterna och ringt och sånt till mig önskade mig all lycka till i helgen och beordrade mig att sova hur mycket som helst i helgen nu när jag skulle vara barnledig.

Tog ungefär bara 10 min idag också så allt blev hur super bra som helst!


Sen efteråt så åkte vi  hem till mamma, sen kom sofiproppen hem och hon och jag låg i hennes säng en liten sväng och pratade. Sen gick vi och städade 3 trapphus.

Fredrik hämtade oss där och körde till mamma, hämtade Linus och mamma. Sen hem och vi packade lite kläder åt Linus och så kom Maria med liftkorten och sen gick hon och vi åkte till mamma med resesängen och kläderna.

Sen  iväg och handla inför helgen.


Mötte Myrström på kvantum, handlade allt. Hem och käka middag och nu sitter Fredrik, Danne och Jonas och kollar på film i tvrummet och jag ligger i sängen och tittar på tvn. Funderar på att sova snart, måste packa egetnligen men jag gör det imorgon. Ska packa imorgon när Linus sover för annars ska jag snusa sönder honom och  tvinga honom att mysa hela dagen innan vi drar. (;


Nu tvn, sen sova.

 
 
Veronica

Veronica

27 mars 2009 08:06

Duktiga Linus!!
Vi kommer gärna på tisdag.
Ha en kanonhelg nu! Passa på att vila!
Kram från oss!

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards